Scheidsrechters, bedankt !
Beste scheidsrechters,

De laatste scheidsrechtersindeling voor het eerste deel van het seizoen zit er al weer op.

Ieder weekend zijn er gemiddeld zo'n 40 scheidsrechters nodig. Afgelopen helft van het seizoen is dat weer fantastisch goed gelukt en, wat ons betreft, erg prettig verlopen.
In het verleden hebben we nog wel eens een stukje moeten schrijven over het gedrag van scheidsrechters en vooral ook het gedrag van het publiek.
Dit seizoen kan de scheidsrechterscommissie op een prettig eerste deel van het seizoen terug kijken. Bijna iedereen was aanwezig. Op een paar oneffenheidjes na, is het overgrote deel goed gegaan.

Vooral de jeugdleden hebben bijna allemaal zelf vervanging kunnen regelen en dit doorgegeven.
Ouders en andere ervaren fluiters hebben vaak met prettige e-mails aangegeven wat er anders moest en in goede harmonie hebben we alles samen met jullie kunnen regelen.

Alle scheidsrechters en dus ook de jeugd die hun "verplichte " nummertje hebben meegeblazen: bedankt voor jullie inzet.

Vanaf het weekend van 8/9 december start alweer de zaalhockey.

Het indelen van de scheidsrechters voor de zaalhockey is een verantwoording voor de coaches.

Vaak krijgen wij vragen of we scheidsrechters hebben. Iedereen die het leuk vindt om in de zaal te fluiten, wordt dringend verzocht zich bij ons aan te melden. Dan maken we een soort poule en kunnen we je naam doorgeven aan een coach.

Geen enkele verplichting. Je kunt zelf aan geven wat je wel en niet wil en uiteindelijk met de betreffende coach overleggen.

In maart zijn we weer terug op het veld en hopen dan in deze positieve en sportieve sfeer de tweede helft te kunnen afmaken.

Groeten,

Paul Distel