Trainingen december-januari
Zoals al eerder op deze site vermeld, zullen de (balken-)trainingen weer beginnen in januari volgens het bijgevoegde overzicht. Dat is dus het "winterschema", met balkentrainingen en training 1x per week.
Voor teams waarvan (lijn-)trainers andere afspraken hebben gecommuniceerd, gelden de gemaakte afspraken.

In deze winterperiode zal de voordeur van het clubhuis ook gesloten blijven en gebruiken we de achteringang naar de kleedkamers en clubhuisruimte. Dit om in de donkere dagen het insluipers niet al te gemakkelijk te maken.
De teams die toch op de velden trainen, zullen ook verantwoordelijk zijn voor het afsluiten van park en clubhuis, in overleg met de beheerders. Neem dus overdag even contact op met beheerder 071-5614268 als je afspraken over afsluiten moet maken.

De benjamini's starten zondag 20 januari weer met hun wekelijkse trainingen.
De 1e jaars E starten op woensdag 16 januari weer met trainen.
De 2e jaars E starten vrijdag 11 januari weer met trainen met de balken op het veld.
De F-jes starten vrijdag 11 januari weer met trainen.
De trainingen van alle overige jeugdteams starten weer vanaf 7 januari.

Let op de site als je twijfelt over wel of niet doorgaan i.v.m. bevroren veld of sneeuwval.

Pas vanaf 11 februari schakelen we weer over op het schema van 2 trainingen per week zonder balkentrainingen.

Grtz
Esther Swen