Business Club Toernooi
Donderdag 31 oktober is het Business Club Toernooi gestart. Forescate doet mee als team Duitsland. Zij hebben gelijk gespeeld tegen hdm (België) 1-1 en gewonnen van Zoetermeer (Nieuw Zeeland) met  2-1.

Het Business Club Toernooi is een toernooi voor sponsoren van 8 hockeyclubs (Forescate, hdm, Kieviten, Rijswijkse, Ypenburg, HDS, Cartouche en Zoetermeer) met Rabobank Den Haag en omgeving als hoofdsponsor. Het toernooi staat geheel in het teken van het naderende WK 2014.

Iedere club is na de loting omgedoopt tot een land, waarna de ‘interlands’ zijn begonnen. Er zijn 3 speelavonden bij hdm, Kieviten en Forescate verdeeld over het seizoen 2013-2014. Na de 3 speelavonden zal de finale gedurende het WK plaatsvinden en weten we wie zich de business ‘Wereldkampioen van Den Haag’ mag noemen. Doel van toernooi is een sportief, vermakelijk en smakelijk netwerkevent waarbij sponsoren met affiniteit voor hockey elkaar beter leren kennen.

Foto team Duitsland