Het eerste zaalhockeyweekend; de kop is eraf.
Voor de meeste teams zit de eerste speeldag in de zaal er op. Er zijn goede en minder goede resultaten geboekt en waarschijnlijk heeft iedereen weer flink moeten wennen maar het spelplezier was er zeker. En de toeschouwers konden daarvan warm en droog genieten.

De resultaten van de wedstrijden zijn verwerkt in de standenmotor van de KNHB aan de hand van de wedstrijdformulieren. Bijna al het papierwerk is keurig op tijd aangeleverd, waarvoor hartelijke dank!

Voor de volgende speeldag graag nog extra aandacht voor het volledig invullen van alle gegevens. Opvallend was dat vaak vergeten werd om de naam en plaats van de hal in te vullen. Een aantal keer werd geen klasse ingevuld en op een enkel formulier ontbrak de teamnaam. En scheidsrechters dienen hun kaartnummer in te vullen!

Teams kunnen met ingang van heden standen en andere wetenswaardigheden nalezen op het teamgedeelte van onze eigen Forescate-site (zoals bij de veldcompetitie). Dankzij een enorme krachtsinspanning van Ad de Gruiter werkt alles precies op tijd naar behoren, waarvoor hartelijk dank. Fantastisch!

Langs deze weg bovendien nog eens een oproep aan alle betrokkenen van de diverse teams om vooral de leuke, interessante en leerzame scheidrechterscursus te gaan volgen. Het helpt om het spel beter te begrijpen en we voorkomen boetes door het ontbreken van een kaartnummer.

Geniet van de volgende (of de eerste) speelronde en daarna een goede kerst.

Paul van Pelt