Stand van zaken onze Hoogvliet clubpaspoortenactie….

Zoals bekend heeft supermarktketen Hoogvliet onze vereniging het aanbod gedaan om de komende maanden mee te draaien in een ludieke clubpaspoortenactie. In deze actie wordt er van onze leden een paspoortkaart gemaakt met daarop een foto van ons clublid en ook een aantal leuke weetjes over hem/haar. Zo ontstaat er een mooie serie van paspoortkaarten die heel erg leuk is om te verzamelen!

De organisatie hiervan is in handen van Marie José van Pelt, op de foto rechts en in het dagelijkse leven praktijkopleider bij Gemiva – SVG groep en Dorien van Deursen, assistent purser bij KLM.

Dat deze dames ook in hun vrije tijd weten wat snel organiseren inhoudt, bewees maar weer wat er in het weekend van 8 en 9 februari tot stand werd gebracht ter voorbereiding op deze actie. Een uitgebreide fotosessie vond plaats, waarbij volgens een strak schema maar liefst 63 teams met zo’n 508 leden op de foto werden vastgelegd. Een professionele fotograaf wist alle geïnteresseerden voor deze actie zo origineel mogelijk op de foto te zetten, versierd met hockeyballen, vlaggen, bekers, kaarten of gewoon met een hockeystick.

Van alle foto’s worden nu paspoorten gemaakt, voorzien van persoonlijke gegevens en leuke weetjes….. En nu maar wachten tot op het moment dat de paspoorten bij de Hoogvliet naast de kassa liggen te wachten op….al die fanatieke spaarders onder ons. Dit zal in april gaan gebeuren. Bij het boodschappen doen, krijg je dan bij een vast bedrag een gratis set met paspoortkaarten van onze club en ook iedere week bij een groot aantal actieproducten.

En wat was het leuk bij deze fotoactie en het invullen van de paspoortenkaart te vernemen dat:
* meiden in grote getalen kiezen voor Naomi van As als favoriete speelster
* jongste jeugd vaak kiest voor zichzelf als beste/favoriete speler en de hele actie reuze spannend vindt
* meiden bijna allemaal een keurig briefje met antwoorden bij zich hadden
* jongens alles stoer ter plekke verzonnen en vooral elkaar als favoriete speler kozen
* heren 1 het meest enthousiast was
* dames 1 heel lastig was om het juiste fotomoment te kiezen
* alle teams heel keurig op tijd waren
* het fantastisch was om te zien hoeveel betrokkenheid en enthousiasme er heerst op de club.

Heel veel dank Marie José en Dorien voor deze fantastische organisatie en ook veel dank gaat uit naar 3 andere vrijwilligers (Sabine Maier, Marlies Weller en Paul van Pelt ) voor het invoeren van alle! clubpaspoortgegevens.

Susan Moll