Parkeerhinder 16-3 door De VoorschotenLoop

Voorschoten '97 Atletiek organiseert in 2014 voor de 19de keer De VoorschotenLoop. De VoorschotenLoop is een hardloopwedstrijd die onderdeel uitmaakt van het Zorg en Zekerheid circuit. In 2014 zijn er meer dan duizend deelnemers ingeschreven voor dit steeds populairder wordende circuit. Het circuit bestaat uit 8 hardloopevenementen in de regio. Voor meer informatie zie: www.zorgenzekerheidcircuit.nl.

Dit jaarlijks succesvolle evenement betekent wel dat parkeren op ons gezamenlijk sportpark a.s. zondag NIET of beperkt mogelijk is.

Advies: Kom zoveel mogelijk met de fiets, openbaar vervoer of gebruik één van onderstaande parkeerplekken.

Trein: Station De Vink (1.3 Km lopen naar sportpark Adegeest. Route zie P&R Station de Vink hieronder)

Parkeerplekken auto:

• P&R Station de Vink (1.3 Km lopen). Klik hier voor de route. Adres voor de Tom Tom: Voorschoten, Trompplein. Weergeven in Google Maps
  • Winkelcentrum Noord Hofland (1.2 Km lopen). Klik hier voor de route. Adres voor de Tom Tom: Voorschoten, Jan Evertsenlaan. Weergeven in Google Maps
  • Tennispark Forescate (1.3 Km lopen). Klik hier voor de route. Adres voor de Tom Tom: Voorschoten, Van Wassenaerlaantje. Weergeven in Google Maps